ARABIAN NIGHT MENGUKIR KENANGAN

>> Selasa, 23 Oktober 2012

Antara Calon Putera-putera Arab.
19 OKT - Satu majlis nostalgia tahun 6 telah berlangsung di Dewan Baiduri, SK Lembah Keramat malam semalam. Majlis nostalgia yang bertemakan arab itu diberi nama “Arabian Night” telah disertai seramai 168 orang peserta yang terdiri dari murid-murid tahun 6 SK Lembah Keramat.
“Saya amat berpuas hati dengan majlis kali ini kerana berjalan dengan lancar dan mendapat sambutan yang hebat dari murid-murid tahun 6,” Kata Puan Khalijah selaku Penyelaras tahun 6.
“Harapan saya pada tahun akan datang majlis nostalgia ini mendapat penyertaan yang lebih banyak lagi dengan tema yang lebih menarik”, katanya. Beliau amat terharu dengan kerjasama yang ditunjukkan oleh guru-guru dalam menjayakan majlis ini.
Pelbagai persembahan telah dipersembahkan kepada hadirin antaranya karaoke, Choral speaking, Tarian arab, Tarian boria, Sketsa Madu 3, Persembahan Koir, Pentomen, Nasyid dan Dikir barat yang dipersembahkan oleh murid-murid tahun 6. Dalam pada itu, adik Zuhair dan Hanisya Shafira telah terpilih sebagai pemenang kostum terbaik. Majlis yang bermula awal 8 malam berakhir jam 11.30 malam. SKLK mengucapkan terima kasih kepada ahli jawatankuasa pelaksana dan syabas kerana telah menjayakan program ini dengan jayanya.

0 ulasan:

Penafian: SK Lembah Keramat adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini


Hak Cipta Terpelihara SKLK 2013