PERMATA GOMBAK

>> Jumaat, 30 September 2016

SELAYANG, 27 SEPT - Pra Sekolah SK Lembah Keramat telah menjuarai Pertandingan nyanyian dan gerakan dalam Program Bijak Prasekolah Daerah Gombak 2016 yang diadakan di Pentas LG Selayang Mall Dewan Mawar PPD Gombak. Sebanyak 6 acara yang dipertandingkan dalam program tersebut antaranya ialah Pertandingan nyanyian dan gerakan, pertandingan syarahan, pertandingan bercerita bahasa melayu, pertandingan bercerita bahasa inggeris, pertandingan menulis ayat mudah dan pertandingan smart speller. Pra Sekolah SK Lembah Keramat telah menyertai 5 daripada 6 acara yang dipertandingkan dan mendapat tempat johan dalam acara Pertandingan nyanyian dan gerakan. Manakala tempat ketiga dalam pertandingan bercerita bahasa melayu dan saguhati dalam pertandingan syarahan, smart speller dan menulis ayat mudah. Tahniah diucapkan kepada murid-murid Pra Sekolah dan juga guru-guru Pra Sekolah SK Lembah Keramat.
Persembahan dari Pra Sekolah SK Lembah Keramat
Bersama guru-guru Pra Sekolah SK Lembah Keramat
Peserta dari bercerita Pra Sekolah Lembah Keramat



Read more...

HARI KEDUA UPSR

>> Selasa, 6 September 2016

6 SEPT - Hari ini merupakan hari kedua calon SKLK menghadapi Ujian Penilaian Sekolah Rendah UPSR. Seramai 227 orang calon SKLK yang mengambil UPSR tahun ini. Raut wajah mereka kelihatan lebih tenang berbanding semalam. Mungkin pertama kali menghadapi peperiksaan besar dalam hidup mereka. Sementara itu, pihak sekolah juga ada mengadakan solat hajat mini UPSR. Solat hajat itu diadakan pada setiap pagi di Surau Al-Kauthar ketika calon-calon UPSR mengambil tempat masing-masing di dalam Dewan peperiksaan. Didoakan kepada calon UPSR SKLK mendapat keputusan yang cemerlang dalam UPSR.

Read more...
Penafian: SK Lembah Keramat adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini


Hak Cipta Terpelihara SKLK 2013