PEMERGIAN MU TIADA BERGANTI

>> Isnin, 22 Julai 2013

19 JULAI - Satu Majlis persaraan telah diadakan di SK Lembah Keramat pagi tadi. Majlis tersebut diadakan untuk meraikan Pn. Rozita Abdul Rahim yang bersara setelah 28 tahun mencurahkan baktinya mendidik di SK Lembah Keramat. Beliau merupakan guru bahasa melayu dan guru yang paling lama berkhidmat di SK Lembah Keramat. Beliau mula berkhidmat di SK Lembah Keramat sejak 1985 hingga sekarang. Pelbagai persembahan dipersembahkan di majlis tersebut. Antaranya Nasyid, Qasidah dan banyak lagi. Pemergian beliau merupakan satu kehilangan besar kepada SK Lembah Keramat. Jasa yang beliau curahkan moga Allah balas dengan ganjaran yang besar kelak. SK Lembah Keramat mengucapkan Selamat bersara kepada Cikgu Rozita Ab Rahim.

Read more...

AYUH CEMERLANG

>> Selasa, 16 Julai 2013

16 Julai - Seramai 209 orang murid tahun 6 SKLK menduduki peperiksaan percubaan hari ini. Setelah bertahun lamanya murid tahun 6 belajar, ini kali pertama mereka menghadapi peperiksan percubaan untuk UPSR peringat daerah. Peperiksaan ini menjadi benchmark penanda aras kepada murid dan guru, sejauh mana tahap kefahaman dan penguasaan murid teradap pelajaran yang dipelajari sebelum menghadapi peperiksaan yang sebenar. Diharap calon SKLK akan mendapat cemerlang dalam peperiksaan ini.

Read more...
Penafian: SK Lembah Keramat adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini


Hak Cipta Terpelihara SKLK 2013