MAJILIS TADARUS AL-QURAN

>> Jumaat, 11 Mac 2011

10 Mac - Satu Majlis Tadarus Al-Quran peringkat zon Hulu Kelang telah diadakan di SKLK hari ini. Peserta MTQ sekolah telah mendapat Johan kategori Hafazan Lelaki dan Naib Johan Nasyid. Tahniah buat peserta-peserta sekolah kerana telah mengharumkan nama sekolah. Majlis Tadarus Al-Quran (MTQ) ini merupakan program dibawah Kementerian Pendidikan Malaysia (KPM) untuk menyerlahkan bakat-bakat murid dalam bidang tilawah Al-Quran, hafazan A-Quran, Bercerita dan Nasyid. Jutaan terima kasih kepada AJK pelaksana MTQ, PIBG, warga SKLK dan pihak yang terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam menjayakan MTQ kali ini.

Read more...

KEJOHANAN ROAD RUN 2011

5 Mac - Satu Kejohanan Road Run telah berlangsung di SKLK hari ini. Kejohanan tersebut telah dirasmikan oleh Encik Mohd Rasani Hamazah, Guru besar SKLK. Rumah Merah telah menjadi johan keseluruhan pada kejohanan kali ini menewaskan rumah-rumah sukan lain. Tahniah diucapkan kepada Rumah Merah dan peserta-peserta yang memenangi kejohanan kali ini. Ucapan jutaan terima kasih kepada Ahli Jawatankuasa Kejohanan Road Run 2011, AJK PIBG, warga SKLK dan pihak yang terlibat secara langsung dan tidak langsung dalam menjayakan kejohanan pada kali ini. Kejohanan Road Run ini merupakan acara tahunan SKLK dibawah kelolaan Unit Kokurikulum SKLK.

Read more...
Penafian: SK Lembah Keramat adalah tidak bertanggungjawab bagi apa-apa kehilangan atau kerugian yang disebabkan oleh penggunaan mana-mana maklumat yang diperolehi dari laman web ini


Hak Cipta Terpelihara SKLK 2013